Rabismomm4 valla bişey söylemedi ama büyük ihtimalle sezeryan olur sanırım kanamadan dolayı herkes öyle söylüyor plesanta anterior benim önde o yüzden sağlık olsun da canım normal sezeryan pek önemi yok benim 5 sene dir olmuyor du onun için sadece bebek iyi olsun 36 haftayıda doldursun diyorum inşallah kimseye rabbim evlat acısı göstermesin imtihan etmesin sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insallah 🤲🏻