Daffii Sara_N ya ne 4 5 ayı sadece 4 5 ay kendinize dikkat etmeniz gerekiyor. 15 günde eski halinize dönüyorsunuz ben kendi isteğim ile sezaryen oldum hayatımda yaptığım en doğru şeydi sanırım 😂 sezaryen candır iyiki var 😂
Princessmom Sara_N bende korltgm için sezeryan oldum. 3. Gün herşey eskiye döndü. 1 haftalıkdm ev tasndm her temzliğide yaptm hiçbir agrımda olmadı.
Minikasya Zelisanne Benim doktorum istanbulda. Safa hastanesi Hayrettin beydi. Şu an doğu görevi Bingöldeyiz. Elazığda ameliyat olucam kısmetse. Hayrettin beyi tavsiye ederim. Eli çok hafif. İmkanınız varsa gidin derim
Daffii Minikasya bende bingölde doğum yaptım kayınvalidemler bingölde oturuyorlar diye. özel bingöl hastanesinde Engin beyde onun elide çok hafif çok çok iyi doğum konusundaaa onuda düşünebilirsiniz.
Minikasya Daffii Yok Engin beyide gördüm. Ama burası güvenilir değil ya. Çok şikayet var. Siz şanslıymışsınız
Daffii Minikasya ben iki ay önce doğum yaptım çok memnun kaldım eşimin ailesi de hep Engin beyde doğum yaptı tek sıkıntısı Engin bey bi doğum yaptırıcak öncesinde hemen yatış yaptırıyor hastaneye :) yoksa ben çok şükür çok memnun kaldım hiç bi sıkıntı da yaşamadım
Minikasya Mervekrrsln İlk doğumum istanbul safa hastanesi hayrettin bey. Tavsiye ederim. Medikal parktan 7.ayımda tavsiye ile bu doktora geçtim. Medikal park yıl 2012 3500₺ isterken ben bu hastaneye 500₺ ödedim şaka gibi. Hemde çok memnun kaldım
Sule00 Doğumun her türlüsü zor bence ameliyat sonuçta kesiğin oluyor ilk ayağa kalkmakta biraz zorlanıyorsun oturup kalkmak biraz zor ama bir iki haftaya toparlanıyorsun tabi herkesin bu süreci farklıdır.