Şimdiki sezeryanlarda eskisi gibi değil dikişleriniz bile kendiliğinden kaynıyor 3. Güne normale dönüyosunuz normal doğumda da öyle hemen oturamıyosunuz rahat tuvalete çıkamıyosunuz dikişlerden dolayı ikisininde kendine göre zorluğu var bende 20 martta sezeryan olucam inşallah 🤲🏻