Edadncl55 ben öneriyorum kesinlikle. Yani şeker yüklemesinin bize bir zararı yok Doktorlar günü defalarca açıkladı. Ben 2 kere şeker yüklemesi testine girdim hiç de bir sorun çıkmadı canım. Hiç çekinmeyin bence. Allah korusun doğumda ya da sonradan bir sıkıntı olursa daha çok üzülürsün. Önceden önlem almak varken neden yaptırmayalım ki. Şeker yüklemesindeydi şeker miktarı bir dilim baklava yemekle eşdeğermiş😅 korkmayın bence doktorunuz öneriyorsa yaptırın valla ben doktorum ne derse onu yapıyorum şu zamana kadar da bir zararını görmedim👍🏻☺️