Merhaba güzel anneler. Ben de çok olmasa da gebelik şekeri çıktı ve suyum biraz fazla. 31+0 dayız ortalama 1900 gr ve 42 cm şuan. Kilosu çok mu fazla acaba sizde durumlar nasıl? Çok kilolu olursa normal doğumda çok zorlanmaktan korkuyorum. Bu haftalarda olanlar bebişlerinizin kilosu nasıl acaba yazabilirler mi?