Ben protein kaçaklığı hastasıyım 2 senedir takipliyim nefroloji tarafından eğer hamilelikle bu durum başınıza geldiyse normal her anne yaşayabilir bu durumu bol su tüketin tuzu azaltın düzenli tahlil verin doktorunuz gerekli görürse ilace başlar ben bile düşünün 34 haftalık olduk şükür hamile değilmişim gibi rahatım sağlık ocağındaki verilere fazla güvenmeyin içiniz rahat etmiyosa bi nefroloğa görünüp doktorunuzla duruma bakarsınız