Canım aynı durumu 24. Haftamda ben yaşadım. İdrar tahlılı verdim ve protaın +++ çıktı enfeksiyonda çıktı tabı. doktorum ilaç verdi 1 hafta kullandım gittim protaın hala geçmemişti. Dahiliyeye sevk etti gittim ve bissürü kan tahlılı idrar tahlılı yaptırdım. Şükür her şeyim güzel çıktı tansyon desem yok şeker desen oda yok 🤷♀️ Bende çok korktum ilk başta daha sonra dahiliye doktorum protain değerin 24 biz hamıle kadınlar da 65 ve üzerin olunca korkuyoruz dedi tuzu kes çok tatlı yeme dedi. Ben kendime tansıyon takıbı başlattım her salı ve perşembe sağlıklıocagına gidiyorum şükür bi sıkıntı çıkmadı inş çıkmazda 27 haftalığım suan haftaya idrar vericem inş geçmiştir. Bakalım canım dikkat et korkma ama önlemini al😇