Üzülme canım geçiyor gerçekten 5,6,7,8,9. Haftalar kaç defa hastanelik oldum tuvalette yattım kalktım ilk gebeliğim olmasına ragmen sevinemiyordum bile , doktorlar bütün ilaçları yazdılar yok vücudum yine bildiğini yaptı kendim de sağlık çalışanı oldugum halde kendime bi çare bulamadım hiç bitmeyecek sandım ama 11. Hafta bi uyandım Allah a şükürler olsun bi anda kesildi . Sabret canım sadece ❤️