2368 Aynen ben de zaten önceden de cok içmezdim ama zaten bırakmak için bahaneye ihtiyacım vardı iyi oldu ilk 3 ay ben de tiksindim simdi tiksinmiyorum ama aramıyorum da sadece keske esim de icmese bazen kokusu geliyor balkondan bazen içtiği zaman yanında oluyorum ama uzun durmuyorum o tarz şeyler sorun bende de kayinvalidem kayinbabam mqsallah baca gibi içiyorlar neyse ki annem.icmiyor ve çocuğuma ben ise giderken annem bakicak