Nazlcnnn68 Esin112 23 haftalığım kullanıyorum bırakıym dedikçe daha fazla içiyorum gerçekten psikolojim bozuldu
birprensesvebirprensannesi Esin112 Hamilelikten önce 2 paket sigara içerdim ve ilk gebegimde 1 2 taneden bişey olmaz dedim çok pis ödedim bedelini bu gebeligimde de 12. Haftamda sildim attım hiçbir şey evladimdan değerli değil…
RuveydaYasin Esin112 ben hamile olmadan önce bıraktım tiksinerek ki günde neredeyse 1,5 paket içiyordum 7 aydır ağzıma bile koymuyorum
EymenAli21 Esin112 hamile kaldığımdan beri çok şükür tiksindim hemen halada kokusuna tahammül bile edemiyorum hiç içmedim icmemde yavruma yazık onun için herşeye değer 💙😊
Ekimmeselesi Nazlcnnn68 linclemeseler bari seni :) bırakmak için neler yaptın mesela 21 gün kurali uyguladım mi? Ben normalde içiyorum ama gebeyken çok şükür ilk oglumdada iradeli olup 9 ay içmedim. Sonrasinda 40 çıktıktan sonra tek tük altı ay dolunca günlük 1 tane içtim. İnş. Birakabilirsin en azından az içmeye gayret et.
Karadumansu Hamilelikten önde 10 yıldır aralıksız içerdim hamile olduğumu duyduğum andan itibaren bir kere bile içmedim ki asla bırakacak bir tip değildim. Onun vebali nefsimden daha büyük dedim ve ağzıma sürmedim 6buçuk ay oldu 🥰
Fndk33 Karadumansu bende aynı şekilde 7 bucuk ay oldu bırakalı🥰❤️ Anneliğe ilk adım buymuş demek ki 🙏
Nazlcnnn68 Ekimmeselesi 6 tane felan içiyorum gerçekten bende tamamen bırakacam çünkü psikolojim bozuldu bu sigara meselesinden
Esin112 Ekimmeselesi ya zaten paket paket içmem ama günde 3 ya da4 fazlasi yok hani ama onda bile icim hic rahat değil
Ekimmeselesi Esin112 gebelik öncesi 10 taneye kadar ortam oldukca içerdim. Gebeliği öğrendiğim gün bıraktım 40 çıkınca tek tük içerim 6 ayı dolunca günlük 1 tane tabi olmazsa aramam ama bazen cidden çok stresli olunca 1-2 içiyordum
Ekimmeselesi Nazlcnnn68 eşin yada çevren baski yapıyorsa zorlanirsin. Kendine sart koy mesela sabah kahvaltı sonrası 1 tane öğlen 1 tane akşam 1 tane gece yatarken 1 tane sonra ki gün sabah öğlen akşam bir sonra ki gün sabah akşam sonra ki gün sadece akşam derken öyle öyle azalt :)
mucizemsin-21 Nazlcnnn68 valla öyle ya bu kadar aciz olduğum bi konu hatırlamıyorum hiç çok zor çok vizdanım sızlıyor içmeyincede kötü oluyorum ALLAHIm yavrularımızı korusun🤲
Nazlcnnn68 Ekimmeselesi evet cevremde ki herkes içme bırak dedikçe içesim geliyor herkeste baskı yapıyor 😑 ama bırakacam
Nazlcnnn68 mucizemsin-21 amin inşallah hic bisey bu kadar zor olmamıştı aslında da ne kadar kolay bisey
Ekimmeselesi mucizemsin-21 destek alma şansın varsa bir psikolog ile görüş canım bak ben gebelik dışında eşimin baskısı ile illa sigara içmek için 50 takla atardım :) şimdi gebeyim dovseler içmem. İrade meselesi inş. Seninde dönüm noktan yakın olur.