i_s_mom hayır kendimi hiç dolduruşa getiren biri değilim hele eşim konusunda çok hassasım daha çok alttan alırım normalde onu ama son zamanlarda içime canavar kaçmış gibi sürekli adam ne hareket yapsa bağırıp çağırıyorum, demediğimi bırakmıyorum, hadsiz hadsiz cümleler kuruyorum, çok ağır sözler söylüyorum, sonra da ağlıyorum pişmanlıktan. Yani hiç dolduruşa getirmiyorum kendimi ama tepkilerim çok aşırı, inanın o an öfkeden kendimi kaybediyorum. Doktoruma kesinlikle söyleyeceğim bu durumu.