black8 bende öyleydim, tahammül ettiğim şeylere edemez oldum. Kocam, kedim, kuşum da dahil. Herşeye böyle bir bağırıp çağırma harbi, karşıdakinin yaptıgı seyleri küçümseyip sinirleniyordum. (bu kadar da salak olunmaz gibisinden) Son 2 3haftadır normale dönmüş durumdayım. Geçici bir durum belli ki, hormonlardan dolayı.