mucizemibeklerken17 https://imgyukle.com/i/Noml8j Kadin doğuma yönlendirdi doktorum ama bilen varsa yorum yapabilir mi
Nry0682 mucizemibeklerken17 homozigot geninde pıhtılaşmanız var.Bazı doktorlar hamilelik öncesi coraspin veriyo ve Hamileligin ilk dönemlerinde de kan sulandırıcı başlar doktorunuz.
Melooo11 mucizemibeklerken17 benimde böyleydi hamile kalmadan 3 ay önce coraspirin kullanıyo olman gerekiyor demişti doktorum hamileliğimde de iğne kullanıyorum kan sulandırıcı hemde aspirine devam ediyorum canım
Balarisi23 mucizemibeklerken17 benim de mthfr geninde pıhtılaşma var canım şu an hamileyim 17 haftalık ecopirin 100 mg ve oksapar 6000 lik kullanıyorum doktoruna danış.
Senmerve mucizemibeklerken17 kan pihrilasmaniz var hamile kalmadan once doktora gidip kan sulandiriciya baslamaniz gerek duruma gire igne veya hapini verirler ama igneler daha etkili oluyor ben hem heterizigot hem homozigotum hamile kalmadan once kan sulandiri hapa 32. Haftaya kadar devam kalp arisini suydugum sunden itibaren doguma kadar da igne kullanmam gerekuyor daha 227 gunum var her gun igne vuruyorum
mucizemibeklerken17 Melooo11 hadi ya 3 ay hem de 😕 anladim canim cok teşekkür ederim ben bir an önce doktora gideyim
Nry0682 mucizemibeklerken17 onu doktorunuz önerir.Bazısı kullanıyo bazısı kullanmıyo benim bir düşügüm var diye kullandım şimdi igneyle devam ediyorum.
mucizemibeklerken17 Balarisi23 ben de bir an önce doktora gideyim canim, peki öncesinde coraspin kullandin mi
mucizemibeklerken17 Senmerve çok geçmiş olsun canım, inşallah saglikla kavuşmak nasip olur. Ben de bir an önce doktora gideyim izlememiz gereken yolu söyler bana.
Sofiyamagamedova Benimde pihtilasmam vardi ilac yazdi ilk tremisterdi ikiye gecmeden gecdi ilac yaninda limonda kullandim ama sizi bilmem ne kadardi pihtilasma dikatli olun allah sefa versin insallah
Balarisi23 mucizemibeklerken17 evet çünkü benim 26 haftalık erken doğumdan sonra bacağıma pıhtı attı toplardamar tıkanıklığı anjiyo oldum bacağımdan ve 9 ay boyunca ecopirin kullandım kan sulandırıcı şu an da 17 haftalığım riske atmadı doktor oksapar 6000 lik ve ecopirin kullanıyorum
Bsrkst mucizemibeklerken17 bende de aynı gen heterozigot doktor evet var ama bu o kadar ciddi bir şey değil belki ben test yaptırsam bende de çıkar dedi.
msa06 mucizemibeklerken17 bir enzim var üretimi sorun oluyor. Bu enzimin genetik kodu hasarlı. O enzim olmayınca homosistein diye bir madde çok artıyor. Hem bebek kaybına yol açar ya da bebekte çeşitli sorunlar hem de annede kalp damar sorunları oluşturabilir. Randevuya gidene kadar en azından B vitamini ve folik asitli tabletleri beraber kullanın. Ikisinin tek tablet olduğu ilaçlar var daha kolay olur. Hatta ben olsam uzun müddet kullanırım. Bu vitaminler de enzim mekanizmasında önemli o yüzden.
Sofiyamagamedova msa06 zaten tum doktirlar uyariyor cocuk pani yapiyorsaniz mutlaka folikasit tedavisis yapilmali ben 2ay tedavi gordum
mucizemibeklerken17 msa06 cok cok teşekkür ederim. B12 ve folat dedi bi doktor arkadaş. Şu an kürtaj sonrası olduğu için kullandığım bir vitamin var. Ben bir an önce doktora da gideyim en iyisi, çok sağolun 🤲🏻
mucizemibeklerken17 Sofiyamagamedova folikasit takviyesi bayadir kullanıyordum zaten. Nerdeyse 1 senedir
mucizemibeklerken17 Balarisi23 ya benim çocukluğumdan beri bacağımda oyle bir damar tıkanıklığı var, acaba onunla ilgisi olabilir mi diye aklıma takıldı şimdi 😕 çok teşekkür ederim 🙏🏻 bunun da peşine düşeyim
Bsrkst Balarisi23 bunu nasıl anladınız ben de bir 30. Haftada erken doğum yaptım. Ve doğumdan sonra sanki sağ bacağımın dışa dönük tarafında bir uyuşukluk var gibiydi. Doktor zamanla geçer dedi evet azaldo ama hala var
Bsrkst mucizemibeklerken17 onu bilemiyorum ama gebelik öncesi koraspirin gebelikle birlikte kan sulandırıcı iğne kullanıyorum