KartalMert ben kavanozumu mutfakta görünür bir yere koyup eşime de tembihledim, okuyacağı dualardan ezberinde olmayanları yazıp koydum kağıda. Doğuma az kaldı diye son anda yapılacakların, çantaya konulacakların listesini de hazırladım. Hengameye gelmesin diye böyle bişeyler yapabilirsin sen de arkadaşım 😊 Rabbim bir avazda doğurmamızı nasip etsin arkadaşlar, ben bugün tam 39 haftaya girdim, dualarınızı beklerim🥰