KartalMert ilk doğumumda denedim ben arkadaşım 😄doktor da ebe de çok hızlı oldu doğum diye inanamadı. Saat 12de hastaneye yatışımı yaptık, 13.50de kızımı kucağıma almıştım. Ben inanılarak yapılan her şeyin etkisini göreceğimizi düşünenlerdenim. Benim yerime annem otu suya ıslattı ve 3 fatiha, 3 ihlas, 3 felak, 3 nas, 3 ayetel kürsi, 3 inşirah ile 3 amenerresulu okudu. Hastaneye girerken bana 1 yemek kaşığı içirdi. Bilimsel olarak da içerdiği östrojenden dolayı doğumu hızlandırdığını düşünüyorum. Şimdi 38+5 günlük hamileyim, meryem ana otunu hazırladım kavanoza, annecim rahmetli oldu ama bu defa eşime nasıl yapması gerektiğini yazıp koydum. Bu arada otu da çiçek sepeti sitesinden aldım, çok temiz geldi bilginiz olsun 😊