Antalya7 kusura bakmayın yazmayı unuttum. Çok şükür bebeğim sağlıklıymış Rabbim herkese nasip etsin sağlıkla inşallah 🤗 yaklaşık bir saat sürdü ama inanın sanki içerde o kadar sürmedi gibi bir muayenem oldu eftal bey çok sıcak biri ve çok bilgili çok memnun kaldık CD ve resimlerini verdi bize renkli çok güzeldi🥰 kesinlikle tavsiye ederim 540 TL ödeme yaptık