Ozlemm35 Dryassl 10 saat çalışıyorum biliyorlarda yeni hamile olduğumu hiç öyle bir uygulama yok molam bile yok zaten onu bide soylesem hemen iç çıkışı :(
aylin08166 Dryassl maalesef çoğu bunu kullandırmıyor ben cumartesi mesailerine gelmemek için bile stres yaşıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun
Sa__ Ben 4 aylık hamileyim ama söylemedim hic bı sıkıntım da yok fark etmediler bile 😂 biraz daha calısıp cıkmayı planlıyorum
Adilekorkmaz Ozlemm35 ben hamile oldugumu bildirdigimde isten cikardilar hemen dava actim cok direndiler bna tazminat odememek icin ama tipiş tipiş odediler yasalar bizden yana
iremgun Dryassl ben yöneticiyim o yüzden kendime göre ayarladım. Genel müdürümüz de sorun çıkarmaz zaten. Ama biz de bu tarz durumlar olduğunda hep kullandırılması için onay vermiştim.
Dryassl iremgun ben söyledim dikkate almadılar bugün ik mail atacağım yazılı bildireceğim toplu olarak bir günde kullanabilirim değil mi
iremgun Dryassl toplu olarak kullandırmak zorunda değiller ama işinizi ayarlarsanız, yöneticiniz veya müdürünüzle görüşürseniz böyle bir uygulama yapabilirler. Ama yapmazlarsa da tek güne toplamayı her gün için 7 5 saat çalışmayı onaylamalılar
Ozlemm35 Dryassl Dryassl 7+4 haftalığım :) sabah 8 akşam 7.30 çalışıyorum 15 marrtab sonra 8/8 çalışacağım . Benzinlik marketinde çalışıyorum hiç bir şekilde ne yemek molası nede normal çay molası var .. haftada 1 gün iznim var
iremgun Dryassl Söylediğinize göre toplam 10.5 saat firmadasınız bunun 1 saat 15dksı mola onlar çalışma saatinden sayılmaz günlük 9 saat 15dk çalışıyorsunuz. Günlük 9 saat olur aslında genelde ama. Siizn bu durumda 1 saat 45dk önce çıkma durumunuz oluşur. Ama burada görüyorum yapmıyorlar bazı firmalar. Hatta eski çalıştığım yerde de yoktu maalesef kabul etmiyorlardı. Yasal yollara başvurmaya da işimden olurum ya da mobbing olur diye kimse pek kovalayamıyor
Halecvs Evet yasal hakkınız günde en fazla 7,5 saat :) ilk hamileliğimde o şekilde çalışıyordum ama şuan çalıştığım işyerine yeni başladım iki ay oldu hamile kaldım şuan çıkartmadıklarına dua ediyorum onu teklif etsem bilmiyorum nolur 🤣
Dryassl iremgun sabah 8.30 akşam 19 arası çalışıyorum Buda 10.7 yapıyor molalar çıkınca 9.55 çıkıyor günlük eğer 7.5 çalışırsam 5 çıkmam lazım doğru hesapladım mı