Selinaymurattt Sevgili hamile anneler kaçıncı haftadasınız ve bebeğiniz kaç kilo olmuş sizler nasılsınız?
Nurcihn Selinaymurattt valla şuan 33+4 üm 31+6 da 1800 dü cuma günü kontrolüm var bakalım kaç olmuş 🙈
ysfali06 Selinaymurattt 34+5de gittim en son 2440 gr 51 cm Di. Boyu 3 hafta önde olduğu için kilosu az kalıyor göbeği küçüktü o yüzden. Doktor yediklerine dikkat et temizlik iş hiç bişi yapma dedi. Bakalım 35+4de yani bu cuma tekrar gideceğiz ne durumda bebiş 🤗
2prensannesi06 🥰Selinaymurattt bende 33+2 yim kızlar yarın hastanede kontrolüm var bakalım kaç kg olmuş oğluşum 🙄
Selinaymurattt Nurcihn inşallah gönlünüze göre olsun ne güzel yakınmış zamanlarımız bende 34+1 haftadayım
Selinaymurattt ysfali06 inşallah güzel şeyler duyarsınız hep gönlünüzdeki olsun sizde çokça dikkat edin kendinize hiç kalkmayın olmadı yerinizden bile sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Selinaymurattt Gurcunur vallaha bende bir süredir bilmiyorum haftaya randevum var o zaman öğrenicem ama doktor iyi dediyse iyidir diye düşünüyorum inşallah
Prensannesii77 Selinaymurattt hastane çantasını hazırlamak kaldı,birde beşiğin nevresimi yıkanacak inşallah 😊 doğum şekli belli oldu mu🤗
Selinaymurattt 2prensannesi06 ayy her kontrol bir heyecan içeriyor ne güzel inşallah kilo almıştır gönlünüze göre nasip eylesin Rabbim
2prensannesi06 Selinaymurattt inşallah canım cümlemizin 😊 yalancı sancılarınız başladı mı ne alemdesinizz benim bacaklarım felaket ağrıyor huzursuz bacak sendromuymuş netten baktm da 🙁
Selinaymurattt 2prensannesi06 benim geceleri sancılar gibi çok ağrılarım oluyor kasık ve bel ağrım da çok arttı artık doğrudur Allah yardımcımız olsun hepimizin sizinde inşallah şifanızı versin Rabbim
Ygmr76 Selinaymurattt haftasıyla uyumlu dedı doktorumuz, yaa hayırlısıyla kucagımıza alalım minişleri inşallah 🙏🧿😊
Selinaymurattt Prensannesii77 yok daha belli olmadı haftaya randevum var 35+3 olucam o zaman bakalım belli olurmu bilemiyorum benim erken doğum riskim vardı onun için bakıcaz benim de öyle birtek hastane çantasını hazırlamak kaldı
Prensannesii77 Selinaymurattt hakkımızda hayırlısı olsun inşallah vaktinde gelsinlerde tek, benimde kontrolüm haftaya 🥰