Elif5305 ayni hastaneye ve Şeyma hanıma gidiyorum cnm muayene olduğun gün 20 tl alıyorlar kontrol sürendede 60 tl alıyorlar ben 37 haftalık oldum mesela salı gidicem kontrol sürem henüz dolmadığı İçin muayene ücreti vermeyip sadece 60 tl nst ücreti vericem