Busbus58 doktorum kendisi uyardı 38+4 ken nişanım geldi üç gün felan sürdü. 39+3 de kontrolüm vardı ama hiç ağrım sancım yoktu hatta doktor açılma olsa ağrın olur sen iyi görünüyosun dedi sadece ultrasondan bebeğime baktı hastaneden çıkarken pelvik kaslarıma ağrı girdi adım atarken zorlandım ikindi vaktiydi evde sancılarım başladı sabah namazına 5 dk ya inince hastaneye gittim sancılarımı evde geçirdim sürekli evde yürüdüm oturdum kalktım sancım var diye bırakmadım kendimi hastaneye gittiğimde açılma ne kadar diye baktılar sen doğumun yarısını evde atlatmışsın maşallah çok iyi yapmışsın dedi doktorum ve ebeler sonra suyumu patlattılar 10 dk içinde doğum yaptım 🐣🥰