tugba9293 kadriye25 bizim evimizde merdiven cok oldugu için inip cıkmamak için koldan progestronun prolutex ini kullanıyorum. sen kac haftalıksın birde igneleri kac mg ve her gün mü vuruluyorsun??
tugba9293 Ebru555 napcam ki . doguma kadar heyet raporu mu alsam napsam ? artık aklım almıyor ztn 7. nci hftadan 16. haftaya kadar yattım sürekli
kadriye25 tugba9293 ben iğneyi kestim. Günde 3 tane 100 mg lik progestan içiyorum. Çok şükür şimdilik birşey yok.
tugba9293 kadriye25 fitil olarak alıyorum ben . o hap kocaman geliyor yan etki yaptı mı sizde? vitamin hapıp da o büyüklükte arada kusturuyor beni bogazımdan gecmiyor resmen
tugba9293 SedaOzdmrr şuan için yok sadece sag alt tarafım biraz hassaslık var. ama kanama olmadan bir gün önce cok adet agrım gibi olmuştu