Beyza29_ Nzshnn eymen ismi kulağa çok hoş geliyor , çok yakın arkadaşımın oğlu o kadar naif , akıllı , uyumlu bir çocuk ki ❣️
Beyza29_ Yasemin8892 eşim de Burak ismine çok sıcak bakıyor . Ama gözlemlediğim kadarıyla çok yaramaz oluyorlar
Beyza29_ mmek_2014 bebeğimin bana 18 yaşından sonra dava açıp ismini değiştirmek istediğini söylemesini istemiyorum🤦🏼♀️ O yüzden anlamı ve telafuzlarına çok dikkat ediyorum 😊
ikiponcik_annesi Beyza29_ emir ismindeki çocukların yaramaz olduğunu söylediler ama erkek çocuğu zaten bide babada küçükken yaramazmış uslu çocuk beklemiyorum bende sıkıntı yok yan8 😁
Beyza29_ ikiponcik_annesi beklentiyi yaramaz tutmak ne kadar güzel 😊 etrafımda o kadar yaramaz var ki ,evrene hep benim çocuğum akıllı, uslu olucak ve beni hiç üzmeyecek enerjisi yolluyorum 😂
mmek_2014 ikiponcik_annesi benim büyük oglumun adı emir yere göğe sıgmıyor var bütün gün bir dakika oturmaz sürekli koşar hoplar zıplar 🤦♀️ 😁
mmek_2014 Beyza29_ ayy valla öyle isimler var ki ben bile diyorum benim ismim olsa dava açar degiştiririm diye 🤦♀️ inşallah içinize sinen en güzel ismi bulursunuz 💙
Melikeelanur Beyza29_ emir Asaf . Ya da doruk düşünüyorum hayırlısı cinsiyetimiz belli olursa bu hafta bakalım
Beyza29_ mmek_2014 çocuktur bu yaramazlık yapar yeter ki eli ayağı sağlıklı olsun da yapsın diyoruz ama bazı çocuklar yemek yerken bile koltuk tepelerinde işte bunlar beni korkutuyor 🤭
ikiponcik_annesi mmek_2014 oohh benim oğlumda öyle olur kesin bide ablada katılırsa vay halime 😁😁 sağlıklı olsunda napalım varsın ben kafayı yiyim 😂