Beyza29_ Hadi bu postun altına sevdiğimiz erkek isimlerini , güzel anlamlarıyla beraber yazalım , belki bana ve diğer erkek annelerine güzel fikirler çıkar 💙
nurulukaya Beyza29_ 12 haftalık hamileyim henüz belli değil cinsiyeti erkek olursa düşündüğüm isimler arasında kesinlikle 🌸
mmek_2014 Emir ve Kağan oğullarımın adı 💙 ikiside aynı anlama geliyor. Eskiden bir yeri yöneten kişiye verilen ünvan, hükümdar, komutan anlamına geliyorlar. Birde Giray ve Egemen isimleri çok hoşuma gidiyor.
Beyza29_ mmek_2014 egemen benim de düşündüğüm isimler arasında bir de karan ismi çok hoşuna gidiyor anlamı da temiz masum demek 😊
ikiponcik_annesi Beyza29_ benimde kısmetse mayısta bi oğlum olacak ve adını emir alp koyucaz inşallah ama ben alper isminide çok beğeniyorum ya kulağa hoş geliyo 😊
Beyza29_ ikiponcik_annesi emir ismini bizde eşimle dün konuşup listeye ekledik 😊 biraz adı emir olan çocukları gözlemlemem lazım kesinlikle ismini taşıyorlar . Benim kardeşimin adı barkın anlamı da gezgin demek eve sokamıyoruz 🤷🏼♀️
Beyza29_ Yasemin8892 eşim de Burak ismine çok sıcak bakıyor . Ama gözlemlediğim kadarıyla çok yaramaz oluyorlar
Beyza29_ Nzshnn eymen ismi kulağa çok hoş geliyor , çok yakın arkadaşımın oğlu o kadar naif , akıllı , uyumlu bir çocuk ki ❣️
ikiponcik_annesi Beyza29_ emir ismindeki çocukların yaramaz olduğunu söylediler ama erkek çocuğu zaten bide babada küçükken yaramazmış uslu çocuk beklemiyorum bende sıkıntı yok yan8 😁