Pamugunannesi1 ben 2li test yaptırdım çok düşük riskli çıktı. Doktorum eğer detaylı yaptıracaksan 3lü ve 4lüye ihtiyaç yok dedi. Elhamdülillah birşey çıkmadı. Bu testler her hamile için ayrı değerlendşrilir bence. Doktorunuza güveniyorsanız dinlemelisiniz. Mesela benm doktorum bende şeker yüklemesini ve tetanoz aşısınıda gerekli görmedi. Ben dinledim.