Hmsrqw ya bence sizinki tembellik, ben de sabah çıkıp akşam 6 da evde oluyorum, her gün çalışıyorum. Yemeğiniz kalmıyorsa bir tık fazla yapın, 1 kilo değil de 1.5 kilodan yapın illa ki kalır, zahmetinize değsin. Ayrıca akşam da 15 dk ayirip kahvaltilik peynir zeytin domates salatalik, cerez, meyve, yoğurt koyuyorum. Sonuçta peyniri sil baştan siz yapmıyorsunuz, dolapta olanı kaba nasıl 5 dk ayırıp koyamıyorsunuz ki. Pogacayi yiyeceginize hic yemeyin daha iyi, sadece karni doyurmak o. Ben cumartesi pazar evdeyim, cumartesi temizlik, pazar da yemek pasta börek günüm dondurucuya atıp haftaiçi çıkarıyorum. Bence plansız gidiyorsunuz ondan