Fatma2277 ahaha bizdede çok oluyor ya granger bizimkide karizmatik diye ama beni bane olsun franco olsun onlara benzetiyor halbuki ben agleya bezemek isterken 😂😂 hoşuma gidiyor bana takılması böyle tek sanıyordum kendimi tek değilmişim 😂😂 bazen diyorum bizde isterdik lesley miya gibi olalım ama iki canlıyız franco bane oluyoruz anca diye 😂😂