Cimbomlu190553 dalga geçenlere aldırış etmeyin, sadece bebeğinizin ve kendinizin sağlığını düşünün ona göre yiyecekler yiyin, olmazsa doktorunuzla bir yeme planı ayarlayın. İnsanlar her şey için dalga geçebilecek nitelikte yaratıklar. Bu yüzden kimsenin dediğini ciddiye almayın. Benim boyum 1.58 hamile kalmadan önce zayıf birisiydim simdi 33+6 hamileyim göbeğimden dolayı kendimi tüp gibi hissediyorum 😂😂 hatta eşimle oynadığımız bir oyun var eşim beni oradaki karakterlerden birisine benzetiyor her gün geliş gidiş onun dalgasını yapar, franco gibi yürüyorsun, franco karım benim falan 😂 abim yürüyen tüp falan der 😂 ama benim bunları ciddiye almadığımı biliyorlar onlar böyle konuştukça ben daha çok gülüyorum bana komik geliyor. Sizde kendinizle barışık olun gülün geçin biz her halimizle güzel ve tatlıyız ❤️🙏🏻