Stmom Denizcyc insallah canim bende çok erken bakmışım bi yandan pişman oldum keske bakmasaydim diye ama doktorum çağırdı takipte olalım dedi 🤭 erken bilincide zaman geçmiyor bir turlu 😀🤭
zezeyyy Stmom adetim 10 gün geçmişti canım hesaplamalarıma göre 6 haftalık falan olması gerekirken 5 haftalık çıktı doktorum 1 hafta geç olduğunu söyledi ona göre yaptırcak doğumum da 1 hafta geç olacak
Stmom Tuba18 masallah bayada geçmiş ona rağmen 17 çıkmış, bunlari okudukça cok daha umut doluyorum sağlıkla kucağına al canım 🤲🥰
burcu_burcu Stmom benim de geç döllenme olduğunu söyledi doktorum 11 Eylül olan son adet tarihimi 24 Eylül olarak baz aldık. 23 haftalık olmak üzereyiz çok şükür bir sıkıntı yok siz de rahat olun Allah’ın izniyle
nurdane3504 Stmom dediğim gibi benim adetim düzensizdi hamile değilimdir diye de düşündüm ne bulantı ne bişey vardı evde test vardı denedim ve bı baktik çift çizgi umarım sizde yaşarsınız o mutluluğu 🤗
ATC Stmom korkma geç döllenme değildi benim ama 35 çıkmıştı adetime 1 hafta kala şu an 2 yaşında oğlum
Gamz09 Stmom benim geç döllenme 2 hafta geriden kanda 556 çıktı sonra 1560 çıktı keseyi fln gördü korkulacak bişey yok şuan 19 haftalık hamileyim
Serap-er Stmom Benimde kimyasal geçmişim var şubat ayında. Eylül’de bu gebeliğimi öğrendim. Adet olacakmış gibi ağrılar bende yaşadım. Hayırlısını diliyorum sizin için sanırım beta takibi yapmak ve beklemek gerek🙏
Stmom Serap-er Amin cok teşekkürler evet beklemek kaliyor geriye 🙏☺ Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin 🌟