Stmom 8 haftalık olduk âdet günümde test yaptım çift çizgiyi gördüm kan testi vermedim 6 haftalık olmasını bekledim. Gittiğimde bebeği de görürüm umuduyla gittim ki kese ölçümüne göre 5 haftalık çıktı tabi ki bebekte kalp atışı da gözükmedi geç döllenme dedi doktor 2 hatta sonra çağırdı ama ben içimden hep sağlıksız gebelik olacak gibi geldi gelişmiyor diye düşündüm çünkü adetlerimin saati bile şaşmazdi ovulasyon testi de kullandım o yüzden biraz umutsuzdm geç döllenme olamaz dedim 2 hafta durmadım 8 gün sonra tekrar gittim ne göreyim bebişim büyümüş kalbî pıt pıt atıyordu nasıl mutlu oldum doktor çok güzel gelişmiş sağlıklı gebelik büyük ihtimalle dedi nasıl geç döllenme oldu hiç bir fikrim yok çok şaşkınım 🥰🤗