Seda6019 yasemin333 yazmamış yine 4 5 gibi yazacağım dedi gönderdi beni. Ama bakıyorum . E devletten rapor falan yok ya. Ya resmen dogru düzgün bir doktor yok tam olarak nedir anlatmıyor . Küçük sehirlerde yasamak kötü ya . Birde kimyasal var yani. Birde kilo var biraz. Evdeyim calısmıyorum hareketsizlik. Tıbbı genetik doktoru kullan demişti . Kadın dogum ikna olmuyor buna Mthfr 677 heterozigot Paı 4g/5g 4g/4g Fxııı heterozigot Bu durumda olan var mı?
yasemin333 Seda6019 pai benim de heterezigot, mthfr A1298C homozigot senin ekstradan bir gende daha var kesinlikle rapor çıkarmalı
Seda6019 yasemin333 pai 4g/4g homozigot oluyormuş birde . Üniversitede özele gidiyordum. Normal özele gideyim ben en iyisi yazar belki onlar
Seda6019 yasemin333 canım önceden konusmustuk yazdırdım iğne mi ilk kutuyu kullanıyorum. İlk kutu raporsuzdu sadece 1 kutu alabildim. Bundan sonra istediğin gibi yazdır dedi doktorum. Saglık ocagında vs ama e devletten bakıyorum da rapor falan görünmüyor
yasemin333 Seda6019 e devlete arama kısmına raporlu ilaçlarım yazdığımda görünüyor benimki hastalık tanısı, ilaç adı,yazan doktor hastane falan çıkıyor seninki neden çıkmadı acaba sisteme mi düşmedi ki
yasemin333 Seda6019 ne zaman baktığımı hatırlamıyorum ama hemen bakmamıştım ben de birinden öğrenmiştim e devlette öyle bir şey olduğunu biraz zaman geçsin birdaha bak.Doktorun kesin rapor çıkarttı dimi
yasemin333 Seda6019 raporlu ilaçlarda yazdırma yok şuan direk eczaneden tc ni verip alıyorsun.Sen bi eczaneye sor raporlu ilacım var hangi tarihte alabilirim de hem raporunun olup olmadığını öğrenirsin.
Seda6019 yasemin333 cok sağol canım. Birde yan etki yapıyor mu sende ? Benim acayip başım ağrıyor 2 gündür iğne vurunuyorum 2 gündür cok basım agrıyor
yasemin333 Seda6019 iğneyle alakası olduğunu düşünmüyorum ilk zamanlar benim de başım çok ağrırdı şimdi olmuyor hamileliğin etkilerinden baş ağrısı ilerleyen zamanlarda düzelir.