Seda6019 rapor koduyla alakalı ücret konusu. Raporla yazdırmadan alabilirsiniz. Ücret hakkında da ben ödüyorum mesela, katkı payı adı altında 3 kutuya 100 lira civarı. Ama hiç ödemeyen de var. Yada 300 lira rapora rağmen tam ücret ödeyen de. Bir de iğne bulma konusunda kendinize sabit bi eczane belirleyin, onlar sizin iğnenizin bitişine göre bi şekilde ayarlama yapıyor yardımcı oluyorlar. Öbür türlü bireysel bulmak gerçekten çok zor 😧