Sultann Bende de 35 haftalıkken oluştu şuan 37+3üm ama berbat bi ağrısı vardı oturup kalkamıyodum genel cerrahiye gittim ameliyat olman gerekir lazerle alma boyunu çoktan geçmiş dedi fitil verdi bunu kullan eğer şikayetlerin geçmezse ameliyat için konuşalm dedi , nasıl olcak bu durumda dediğimde spinal anestezi yapıyoruz zaten bebek için hiçbir problem olmadğnı söyledi . Kendi doktorumla görüştüm istersen ameliyat olabilirsn dedi verdiği fitili gösterdim sakıncası yok kullan bunuda ve sıcak suyu ihmal etme dedi . normal doğumu zorlar şikayetlerin artabilir bunun garantisini elbette veremeyiz doğum şekli hakknda karar senin dedi . Ben fitili kullandm kabız olmamaya çok dikkat ettim hla ediyorum fitil iyi geldi küçülttü ve sertliğini iltihabını aldı şuan bi şikayetim yok ama kendisi hla duruyo , normal doğumdan vazgeçmedim bnde riski göze alıyorm diyip eğer dha kötü olursa doğumdan snra ameliyatı düşünücem .
Merve1996 mesit34 bisey dicem bende adedersin buyumu sık yapmiyorum normal insanlar gibi bazen yaparken rahat bazen ise canim yaniyor bunun icin gittim kabizsin dedi cok once nisanliyken filan minik minik kahverengi hapti cok rahatlatti eger sonrasindada zorlaniyorsan cerraha gidip gostermen gerek dedi alttan.Bende nebilim hapi kullaninca rahatladim simdilerde yine bazen zorlaniyorum.
Minedag Bendede 23. Haftamda çıktı sadece 1 beze var dışarıdan ama ne agrı ne acı hiç bişeyim Yok sadece kanama yapıyo bazen oda iltihabı atıyomuş ve iyi bişeymiş kanaması ben doktoruma normal doğumu sordum hiç bişey olmaz korkma dedi hatta her basur olanı sezeryan yapsak normal Doğum diye bişey kalmazdı bu hamilelikte çok sık rastladığımız bişey kendini kötüye yorma dedi ben normal istiyorum ve inşallahta yapıcam kızlar allah izin verirse hiç bişey olmaz korkmayın iyi düşünün iyi olsun
MerveYildirim mesit34 ben dogum icin yurt disina geldim epizyo yapmadilar , bebegin basi cikarken kendiliginden genital bolgem yirtildi . Basur yonunden hic sorun yasamadim .
Kuzusunannesi mesit34 bende de senelerdir var hergün 15 dakika ılık suya otur leğene suyu koy. Bide kesinlikle ıslak bırakma şu an ilaç vermezler ama bu dediğim çok işe yarıyor. Şimdi bende de tekrarladı cerrahi işlem yapsalar bile tekrarlıyor onun bi kremi var hemen geçiriyor ama hamilelikte vermiyorlar sen dediğimi dene işe yarar inşallah. Benim de normal doğum olacak 36+5 haftalığım bende doğuma kadar yap sen sıcak su işini geçer Allahın izniyle
znurstnKaraca mesit34 bende yaklaşık 6-7 senedir basur var yediklerime dikkat edersem hiç sıkıntım olmuyo ama hamilelikte tabi biraz zorlandığım zamanlar oluyor normal Doğum istiyorum bakalım nasıl olucak normal doğumdan sonra dahada kötü oluyo diyolar 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Seymamurduk mesit34 canım bende de var basur ilk hamileliğimde hem dışta hem içte Memeler var ve içeride yırtık çatlak var. Ona rağmen normal yaptım zaten o Doğum esnasındaki ağrı ve acı ile İnan onu anlamıyorsun. Doğumdan sonrası içimde ilaçlar verdi doktorum tek sorun işte tuvalete oturup zorlanmak oluyor kanıyor vs. Ama normal doğumu o kadar etkileyeceğini düşünmüyorum 🤷♀️
Flowwwer Seymamurduk aynı durum bende de var ya sürekli kanıyotr çok korkuyorum:( çatlak hemoroid hepsi var