Masalalya Bugun hastaneye gittim muayene oldum açılmam yokmuş korktum sezeryan olmuyum mu benim gibi olan var mj
Tugba9109 Masalalya 38+4 haftaligim bende. Bende de hic bi şekilde açılma sanci kasılma vs. Hiç bi şekilde hiç bi belirti yok . 😑 ben dogmicak galiba die düşünüyodum 🤣
Zeynepulku Masalalya benim 40 haftam doldu ne acılma ne sancı hiç bişey yok bebekte daha kanala bile girmemiş
Betl 39 haftaligiz iki haftadir artmayan 1 cm acikligim var bende açılma devam etmicek doguramicam diye korkuyorum :(
Deletedmom404 Betl canım sende kasılmalar ne durumda bende 39+1 kasılmalar saate 2/3 kez oluyo artık bel ağrısı yapıyo sonra geçiyo düzenli kasılma ile sancı aynı şey mi ya
Betl Deletedmom404 adet sancısı na benzer hep bir sancı bel ağrısı var ama ntsde 15 da bir gelen 50 75 sancı çıkıyor
Tugba9109 Masalalya Inşallah korktuğumuz başımıza gelmez . Hani derler ya aklıma gelen başıma geliyor die . Inşallah öyle bişey olmaz da normal bi şekilde kucağımiza alırız 😊
Homozigotmutant 38 oldum kızlar ne açılma ne sancı hiç bişey yok hamileliğim ilk zamanları çok halsizdim enerji patlaması yaşıyorum şu an sadece nefes zorlanması yaşıyorum . Neden böyle oldum acaba ?? Ama bizim bebişin kilo alması yavaşladı 3200 şu an hayırlısı olsun bakalım Doğum farketmez sağlıkla kavuşalım inşalah
Aseloyku1 Kızlar bısey sormak istiyorum yarın 38olucam bende insallah ama arada kasıklarıma agrı vurup gecıyo o degılde belınızdede bı sıcaklık hıssedıyomusunuz agrı oldukça sankı yanıyo belım dıger hamilelikte böyle olmadımda merak ettım salı gunu kontrolum var ozamnda doktora sorucam 😊
Senibekliyoruz Bizde 38+1 olduk, dün akşam sancılarım oldu ama düzenli değildi kasılma demek daha doğru belki de.bi an doğacak sandım ama sabah kalktığımda hiçbişey yoktu.çok zorlanmaya başladım bende artık doğsun sağlıkla istiyorum bizim de kilomuz 3220 gr.doktor 3400 civarı doğar dedi.bakalım sağlıkla gelsin tüm bebekler inşallah 🙏🏻
Zeynepulku Deletedmom404 41 haftaya kadar beliyecez dedi olmazsa sezeryan yada suni sancı denenecekmiş cnm
Roses Bizde kanala inmedi nazlı kızım ayın 25 kadar bekleriz oldu oldu olmadı artık sezaryen olcak heralde