isilulusal bende de aynı şey oldu. İlk randevumda 6 haftalık dedi doktorum, 2 hafta sonra tekrar gittim 6+5 dedi 8 haftalık olması gerekiyordu. Bu Pazartesi günü yine gittim, yine 8 haftalık olması gerekiyordu ama 10+1 çıktı 😅 Sonuç olarak 10. haftanın içindeyiz bebişkoyla 👼 Doktoruma neden böyle oluyor diye sordum, ölçümlere göre değişiklik görünüyor bazen dedi..