Ben ilk gittigimde r haftalikti bir hafta sonra kese için çağırdı keseyi gördükten sonra 2 hafta sonra gel dedi bana yani 7 haftalıkken ben 9 haftalıkken gittim çünkü bazen 7 de vs duyulamiyormus olabiliyormuş net olsun kafama neden duyulmadı diye takmayayim istedim cinsiyet için de en az 20 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum çünkü git gel yapıp bir şeyler netlesmeyince insan strese giriyor sizde kendinizi üzmeyin bu tür şeyler olabilir sağlıkla gelsin Yeter ki