Esra_80_ ben ilk gebelik de alt üst kırmızı takım aldm eşofman tarzı cokda rahat ettim elbise vs şeyleri hiç sevmiyorum ve depend kilot alırsan rahat edersin ben en büyük boy alıp rahat etmiştim hiç dısarı geçme şeyi olmadı bide kullan at kilotlar var buda bir artı ama depend daha iyi bir kaç eşofman takımı tarzında gecelik alırsan daha iyi oluyor. Ben yine bu şekilde alıcam