Esra_80_ Ya bir türlü karar veremiyorum bu konuda kararsızım baya hangi renk ne Tür gecelik giyilir 🤷♀️ Sizler nasıl ne renk aldınız ☺️
zenan8 Esra_80_ ben bir tane şık krem rengi aldım bir tanede borda renk resimlerde çok güzel çıkıyor bordo.
Busbus58 Esra_80_ valla ben siyah aldım😄 malum kanama oluyor ilkinde açık renk almıştım pişman olmuştum
Esosun Esra_80_ lcw dan siyah çizgili bi gecelik aldım zaten bir kere giyerim birdaha giymem😁 spor bi gecelik elbise gibi böyle tüllü falan şeylerden nefret ederim o yüzden böyle bişey aldım
YaseminBatrk Busbus58 ikinci gebelikler hep tecrübe 😅 bende kızımda beyaz krem almıştım hep ilk doğum ya şatafatlı bir de sade almıştım . Benimde hasta bezimi doğru düzgün kapatamamışlarr ayağa kalkınca foşurttt diye beyaz geceliğim kan olmuştu tam rezillik 😢 hemen gidip su da yıkamıştım ahhh gözümde canlandı hastane odası . Şimdi ikinci gebelik nasipse hiç beyaz koymadım 😅😅 siyah turuncu mor koydum takımı da üçledim ne olur ne olmaz diye 😅
mrsbiyolog Benim oğlum olacak ama bende her renk var 😂😂 sarı, mavi, lila, beyaz. Anneannemde sağolsun yavruağızı bi takım almış. Renkten çok kullanışına baktım ben. Sonuçta doğum geçip gidiyor ama biz onları hep giyeceğiz☺️
YaseminBatrk Esra_80_ vallahi en az 2 koyun hatta imkan varsa 3 tane koyun . Ne olur ne olmaz kullanmanıza gerek kalmaz ise temiz temiz ger getirirsiniz . Ben şuan 3 takım koydum ilk doğumumda sıkıntı yaşadığım için hatta bir tane de evde giydiğim sadece alt pijama koydum ekstra ne olur ne olmaz kullanmazsam geri getirir evde giyerim nasipse
Mervuras26 Esra_80_ ben dün aldım daha benek mavisi açık renk üst alt ve üzerine sabahlık , birde beyaz alt üst düğmeli takım aldım . Dagi markasında şuan indirim var bakmak isterseniz
Mervuras26 Esra_80_ rica ederim ben etiket fiyatı 350 lira olan pijama yakınını 180 e aldım kumaş kalitesi gayet şık 👍
Ayssmom Esra_80_ pentiden şu an 36Tlye düşmüş bi geceliği var önü düğmeli ondan aldım sabahlığıyla birlikte 85-90 TL’ye geliyo ama ben sabahlık almadım