zynep24 Minik_kalplim_ evet ben ilk giriş yaparken özel hastaneye kendileri dedi bana analık hakkından yararlanıyorsunuz diye muayene ücretinde eksik ödüyorum ama hiçbirşey yapmadım bunun için nasıl oluyor bilmiyorum
Ozge1708 Minik_kalplim_ Bende yararlanıyorum canm. Özel hastane dr muayene oluyorum biz sıra alırlarken söylemişlerdi analık sigortası oluyor diye. Normal muayene 200 tl idi. Şuan 100 tl ödüyoruz.
-Cansu- Minik_kalplim_ canım bende Avcılar hosbitale gidiyorum ama bana hiç bahsetmediler normal muane ücreti ödüyorum 165
Seda6019 Analık sigortası önceden eşi yada kendi sigortalı olup suanda ödeyemeyenler için geçerlidir . Devletin gebelere yaptıgı bir sigortadır. Sigorta yok diye dert etmeyin. Doguma kadar gecerli hatta ondan sonrada geçerlidir biraz tam bilmiyorum ama kaç hafta
Minik_kalplim_ kahve-cekirdegim sen bişey yapmıyorsun özel hastaneye gittiğinde söylüyorlar zaten canım muayene ücretinin yarısını yada birazını ödüyorsun. Doğumdan sonada süt parası veriyorlarmış.
kahve-cekirdegim Minik_kalplim_ özelde bana sormadılar söylemediler ama söylemem gerekir mi acaba hatırlatmak adına
Ozlemm35 Benim arkadaşım kız kardeşiyle aynı doktora gidiyorum yeni öğrendim, özel Medifema hastanesi ben normalde 200 TL ödeme yapıyorum onların sigortası olmadığı için 300 TL veriyormuş oda .. oda yararlanabilir mi nasıl olacak anlatabilir misiniz
Ozge1708 Ozlemm35 Bende medifema ya gidiyorum canm. Sigorta benim de yok bağkur var ama oda ödenmiyor. Bende 200 verdim iki kere sonra bu indirimi söylediler. Şuan 100 tl ödüyorum.
Ozlemm35 Ozge1708 çok teşekkür ederim bilgilendirme için :) direk söylediğinizde o zaman indirim sağlanıyor yani , söyleyim de arkadaşıma yararlansın :) sizde o zaman Ali irfan güzel e gidiyorsunuz ? Kaç haftalık bebişiniz :) rabbim sagsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍❤️
Ozge1708 Ozlemm35 Bizde bilmiyorduk orda söylediler öyle öğrendik canm. O zaman beri 100 tl ödüyoruz. Onlarda yararlanır. Sorsunlar bi. Ben gökben yüksel e muayene oluyorum canm. 30+4 haftalık olduk çok şükür. Sen kaç haftalıksın. Inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alalım.
Seda6019 mavisahinn hayır eşimin sigortası var ve bir ara yatıramadık. Ben bu haktan yararlandım. Daha önce ya eşinin ya senin sigorta girişinin varsa oluyor . Hiç sigorta girişi olmayan birisi için olmuyor