Mucizelerim ElifKarata decavit , kan şurubu, magnezyum kullanıyorum. Bu hafta efa mom isimli balık yagı ve vitamin içeren hapa başladım doktorum verdi ve direk bebek gelişimi içinmiş kuzenim eczacı mükemmel bir vitamin dedi. Sende bi arastır istersen canım
Seftali @ElifKarata benimde b12, kan hapı, magnezyum var sadece kullandığım öyle omega3 falan kullanmıyorum.
seymen ElifKarata Merhaba canım. Ben de ilk 3 ay folik asit kullandım. Sonra kan hapına geçtim. Bir ara kan testi yaptırdım 23 lerde falan B12 düşük çıktı. 7 doz iğne vuruldum geçti. Başka da bir şey kullanmıyorum. 33. Haftamdayım her aksam yatarken süt içiyorum. Gün içinde soda tüketiyorum. Benim kramp agrım olmadı o yüzden magnezyuma ilaç olarak ihtiyacım olmadı. Yani şuan sadece gynoferron kan ilacım var. Sodayı tavsiye ederim. Bebeğin kemik gelişimine de faydalı.
seymen ElifKarata Doğum yapan arkadaşlarım hamileyken içip çok faydasını gördüğünü söylediler. Genetik miydi sodanın faydası mıydı bilemem ama iri uzun bebek hepsi maşallah.
Cigdem91 ElifKarata güveniyorum artık yapcak bir şey yok düştü şükür troit 🙏😇 ama bu kadar hap bebeğe zarar vermez inşallah 😥
ElifKarata Cigdem91 içini ferah tut canm benm vermez doktorlarda bile bile kötülük yapmaz bize diye düşünüyorum
Saganak ElifKarata ben folik asit bile kullanamadım hiç sürekli kustum bünyem hiçbir vitamini hiçbi şekilde kabul etmiyor kiloda alamadım bebekte bi sıkıntı yok ama Allah büyük yediklerimiden ne alırsa ki mide rahatsızlığımdan ötürü yediklerimde çok sınırlı inşallah sağlıklı olur bebeğim