Tugba2213 ElifKarata ElifKarata canım bnde sabahları ferro sanol gun ıcınde magnezyum bıde decavit bayagıdr kullanıyorum doktorum sonuna kadarda kullanıcan dedi 😘
ElifKarata Tugba2213 doktorlarımıza güvenelim canm iyiliğimiz için en doğru tabikide onlar bilir her bünye farklı oyuzden kullanılan ilaçlarda farklı ☺️❣️😘
ElifKarata Merve1996 hmmm anladım canm magnezyum ama gerçekten iyi geliyor yanlız bazen ishal yapıyor magvital var bende de ishal yaptığında 2 gün ara verip tekrar kullanmaya başlıyorum
Cigdem91 ElifKarata güveniyorum artık yapcak bir şey yok düştü şükür troit 🙏😇 ama bu kadar hap bebeğe zarar vermez inşallah 😥
ElifKarata Denizim evet canm olabilir magnezyum kramp kasılma ve eklem ağrılarına gerçekten çok çok iyi geliyor
biiiidamla ElifKarata ben gebeliğimi öğrendiğimde elevit içtim sonra balık ve etten midem bulamadığı için imom almaya başladım.1 ay kadar önce ferferi kan ilacı içmeye başladım be yanında doktorum tekrar elevit verdi.elevitte domuz yağı olduğunu sonradan ögrendim ve bıraktım tekrar imom alıyorum...
ElifKarata biiiidamla anladım canm hepimiz farklı farklı ilaçlar kullanıyoruz ama genel olarak ta isim olarak farklı da olsa hepsinin işlevi aynı sağlıkla dünyaya gelsin bebişlerimzde gerisi 😊👶🙏
Elif1147 ElifKarata canım en son geçen hafta yeni doktoruma gitti o da balık yağı yazıyorm dedi ben zaten kulladıgımı söledm tamam güzel dedi.bence balık yağını bir araştır doktoruna sor.hiçbr zararı yok çok yararlı
ElifKarata Elif1147 sordum canm önceden senin insiyatifine bırakıyorum balık yemiyorsan al kullan demişti
Kibarbaby ElifKarata benim doktorum verdi multivitamin fakat sağlık ocağı sizinde dediğiniz gibi dedi. Sağlıklı besleniyosunuz vitamine gerek yok beslenemeyenler için veriyoruz dedi. Bende almadım daha mantıklı geldi sonuçta bi ilaç nekadar vitamin densede.
Elif1147 HicranKzn öle mi demiştiniz arkadaşa çok mantıklı konuşmşsunuz.peki bir aileden 5 parmağın beşi bir mi
Lonelinesss ElifKarata bende omega kullanmıyorum magnezyum vitamin kan ilacı var zaten doktora gittiğimde bakalım bana vericek mi
melisamother Canım bana ilk 3 ay folikst verdi sonra omega verdi içerisinde bir sürü şey var vitamin kalçamda Ağrı olduğunu söyleyince magnezyum verdi banada başka ilaç vermiyor diğer arkadaslarıma kan elevit Demir hepsini veriyordu
Htcdmr Başka doktorlar nasıl bir yol izliyor ya da genel bir durum varmı bilmiyorum ama, ben şu an 32 haftadayım, doktorum ayda bir kan ve idrar istiyor. 12.haftadan sonra bende klasik gyno ferro sanol kullanmaya başladım, 16.hafta gibi kan tahlili istedi bazı değerlerimi düşük buldu omega3 ve nutriway double x diye içerisinde 3 farklı tabletin olduğu bir vitamin yazdı. Doktor değilim bu konu hakkında kapsamlı bilgi sahibide değilim ama bence kan değerleri güzel seyrediyor ve gıda ile yeterince vitamin alımı oluyor ise başka bir takviyeye gerek olmaz diye düşünüyorum, tüm gebelerin kullandığı demir/kan ilacı gibi şeyler hariç tabi.
Mucizelerim ElifKarata decavit , kan şurubu, magnezyum kullanıyorum. Bu hafta efa mom isimli balık yagı ve vitamin içeren hapa başladım doktorum verdi ve direk bebek gelişimi içinmiş kuzenim eczacı mükemmel bir vitamin dedi. Sende bi arastır istersen canım