ElifKarata gebeliğinden haberdar olan her kadın gibi bende 13. Haftaya kadar folikasit kullandım,zaten 12-13 civarı olunca 3. Ay sonu bıraktırıyorlar.
7. Haftadan itibaren elevit vitamin
12. Haftadan itibaren vinalac vitamin ikisini bir kullanmaya başladım.Değerlerim çok düşük değildi ama bebek depolara yükleneceği için önlem diye kullanıyorum.
Evelsi gün 18. Haftamda demir hapına başladım.
Kan hapı,şurubu,omega 3 veya başka kullandığım bir şey yok.
Kan hapını bende sordum,tabi etraftan duyuyoruz aynı şekilde.Bana “kanın iyi 1 ay sonra tekrar bakarız” dedi doktor. Zaten gebe kaldığımda son ölçümde kanım 14,8 idi. Şimdi 11,8 çıktı. Kadın sınır 12-13 zaten.Beslenmeye devam edeceğim.