ElifKarata ya değerlerin düşükse doktorunda önerdiyse mutlaka kullan ilk 3 ay bende folik kullandım Sonrasında değerlerime baktılar hgb 12,8 falandı gerek yok dedi bende kendimi iyi hissediyorum güzel besleniyorum dedim et süt peynir herşeyi yiyorum o yüzden bebekte iyi bi idrar yolu enfeksiyonum var geçiremediğim onun için ilaca baslayacagm sanırım😂🙄