Kızlar valla çok ta yemiyorum . Şeker testi de yaptırdım . Yokmuş şeker falan çok şükür . Fakat hızlı kilo alıyorum . Zaten kilolu hamile kalmıştım 80 dim. 91 olmuşum . Öncelikle kilo almayanlara tebrik ediyorum . Almıyorum diye üzülmeyin bebeğiniz sağlıklıysa hiç sorun değil . 100 kilo ile de doğuma girmek istemiyorum . Ne yapmam lazım acaba öneriniz varmı ?