Kızlar bu göğüs pedini her emzirmede mi degistiriyoruz banti çıktığı için yoksa günde bir tane falan mi kullanılıyor nasil oluyor?
Göğüs kalkanı çok mu gerekli yoksa gerekli durumda almak mi mantıklı? Kime sorsam bizim zamanımızda yoktu diyor. Olan birisi yardımcı olursa sevinirim. 🐣
Bir de bebeğe gaz kemeri bu kiraz çekirdekli falan var ya oneriyor musunuz? Kesin almalı mi ihtiyaca göre mi almalı?
Bebek temizleme pamugu ıslak mendil yerine mi kullanılıyor?