Dryalp Selma23 bende haftaya 37cı haftada olacağım Rabbim sağ sağlim almayı nasip etsin endişelenme morelını yüksek tut bebeğine kavuşacaksın 🥰🤲🏻
Kbras Selma23 Allah yardımcınız olsun bizimde 11 martta sezeryan. Pozitif dogum hikayenizi bekliyorux inşallah😊🙏
Selma23 Arkadaşlar hepiniz sagolun sabah sezeryan oldum önce bebegim odaya gelmiş ama ben göremedim solunum sıkıntısı oldugu için küveze aldılar hatta başka ile sevk ettiler eşim bebegimizle gitti inşallah çabuk toparlar hayrlısı ile kavuşuruz
Y-123 Selma23 geçmiş olsun cnm iyi olur inşlh cnm dua et hayırlısıyla kucagına alırsın inşlh rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤲🏻🤲🏻