Nisansimge Beyzan bende ilerleyen zamanlarda konuşcam daha çok erken bizim içinde bakalım zaman ne gösterecek
Yaseminnisa kivirciginannesi aynen doula 😍 ama cok egitiöli biri ebe de kendisi cünkü evde dogum falanda yaptırıyor duolalar evde dogum yaptırmaz diye biliyorum
Tazeanne0134 Zeynepelf valla canım bi yanım korkuyor öbür yanımda istiyorum beraber büyüsün yani %50 %50 rabbim hayırla nasip etsin
Tazeanne0134 Zeynepelf sağol canım aynen ama ebn pek yorucu olacağını düşünmüyorum biri çok bebek olacak diğeri de 2 yaşında oğlum da çok hiç gaz sorunu vs yaşamadım uykusuzluk yaşamadım inşallah 2.de öyle olur
Zeynepelf Tazeanne0134 öyle çocuksa daha ne olsun canım. Benim kızım ne yemesi var ne uyuması zor bi cocuk o yuzden çok düşünüyorum zorlancam baya
Tazeanne0134 Zeynepelf seninde hakkında hayırlısı olsun canım Rabbim veriyorsa onun sabrını da şevkatini de her şekilde veriyor çok şükür
Zeynepelf neslikay muayene için 150 ödüyorum ama yeni hastalara artmış diyorlar, ssvd için ayrı bir ücret konuşmadık Hisar Hastanesi için 6-7 bin demişti doktorum