Zeynepelf merhba benimde ilk doğumum sezeryanla oldu. Gebe kalırsam kesinlikle normal deneyeceğim. Allah nasip eder inşallah. Doğuran binlerce kadın var. Facebookta ssvd sayfası var okumanu tavsiye ederim. Birde dr yusuf olgaç var o da bu anlamda çok başarılı müthiş bir doktor. 3 sezeryan sonrası bile normal doğurtuyor adam. Yani Allahın izniyle isteyince inanınca olur neden olmasın. Hangi şehirdesin