Yaseminnisa brnde ilk doğumda 19 yaşında çok tecrubesşz dim hastaneye muayane diye gittim 3 cm açılma var dediler yatırdılar tabi ş ben aç gittişim için dedim çıkar yemek yerim allahım 1 damla su vermediler saat 10 da sabah 1 bardak çay ile gittim gece 11 olmuş 1 damla su vermediler iyiki Allah yüzüme güldü 23.20 de suyum 23.50 de de kızım doğdu tabç devlet hastanesi sezrryan desende kimse yapmıyor kızımın attık kalp atışı yavaşlamış benşm de konuşacak halim kalmamıştı 20 saate yakın aç susuz kaldım elşm ayağım titriyr kimse takmıyor şükür ki sağ çıktık ikimiz de