Benim bugün kontrolüm vardı bebeğin gelisimi suyu sıvısı iyiymiş 1.500 kg olmus erkek bekliyoruz doktorum 2 hafta sonra tekrar cagırdı doğum yaklastı için kontroller sıklascak dedi erken doğum şuan yok ama olada bilir dedi bidaki gelişinde nts ye baglancaksın dedi sizde durumlar nasıl🙋🏻♀️