Bence bi emzik icin servet ödemeye gerek yok(lafın gelisi)bence eczanelerde satılan10 liralık wee babynin emziği de aynı isi görüyor sonuçta bide ya tutmazsa diye düsünün bosuna okadar para verdiginize deymiycek bende hamileyim ve wee babynin emzigini aldım yenidogan boy aslında emzik taraftarı degilim evde kullanisli oluyomus kendi kendine oyalanması için